A telefonos ügyfélszolgálatok (call centerek) ma már egyre elterjedtebbek. A telefonon keresztül zajló kommunikációra a munkatársakat speciálisan kell felkészíteni, hiszen a közlés tartalmán, a szavakon túl a kifejezés eszközeként csak az emberi hang marad. A call centerekben dolgozóknak érzékeny és értő fülekre és kifejező hangra van szükségük, amelyek szerencsére kiválóan fejleszthetőek kommunikációs tréningeken. A call center tréning során a résztvevők az általános kommunikációs készségektől egyre speciálisabb szituációs gyakorlatokon keresztül jutnak el a telefonos ügyfélszolgálati munka legapróbb fogásainak elsajátításáig.

A call center tréningeket természetesen a megrendelő és a feladat, a munkakör elvárásaihoz igazítva tervezzük. Igény szerint lehetőség van pszichológiai felkészítésre, érzékenyítésre is, annak érdekében, hogy a call centerek munkatársai a problémás ügyfelekkel is értőn és hatékonyan tudjanak szót érteni.

Kifejezetten szívesen vállalunk call center tréningeket a készenléti szolgálatok, a rendészeti szervezetek dolgozói számára, tekintettel arra, hogy ezeken a szakterületeken több évtizedes oktatói, tréneri tapasztalattal rendelkezünk.

 

Trénerek

Csomós István
klinikai és mentálhigiéniai, munka- és szervezetpszichológiai szakpszichológus, T-csoport vezető, kommunikációs tréner

Dr. Molnár Katalin
kommunikációs tréner

 

Referenciáink

Országos Rendőr-főkapitányság Oktatási Igazgatóság, Dunakeszi
Rendőrségi tevékenységirányítók kommunikációs felkészítő tréningje

Miskolci és Körmendi Rendészeti Szakközépiskola
112-es Egységes Segélyhívó Rendszer operátorainak és szupervízorainak pszichológiai és kommunikációs készségfejlesztő tréningje

Hajdú-Bihar Megyei Rendőr-főkapitányság
Ügyeleti szolgálatot ellátó, panaszfelvevő állomány kommunikációs képzése